poniedziałek, 17 stycznia 2011

Zaczynamy

Wstęp

Jeśli wpadłeś tu przypadkiem, tylko na chwilkę, żeby sobie coś poczytać, nie zaczynaj od tego wpisu. Przejrzyj sobie, co tam Cię interesuje, a jak Ci się spodoba, to wówczas możesz rozważyć powrót tutaj.

Celem KRuLa PiKa, Czyli Krajowego Ruchu Liberałów, Patriotów i Konserwatystów jest szerzenie idei, do których nazwa w sposób jasny nawiązuje. W pierwszej kolejności będę do tego dążył poprzez publikowanie w niniejszym blogu krótkich felietonów, w których będę starał się w prosty sposób wykazać wyższość wspomnianych wartości. Czasem prostych do bólu, ale w naszym wspólnym interesie jest, by trafić do jak największego grona osób.

Innym, nie mniej ważnym celem tych publikacji jest utworzenie miejsca dla dyskusji i zgromadzeń ludzi zainteresowanych tematem. Jeśli to poskutkuje i uda mi się zgromadzić liczniejszą grupę chętnych czytelników, przejdziemy wówczas do tytułowego „Ruchu”, czyli organizacji spotkań, marszy,  kto wie, może nawet do przejęcia władzy nad światem.

Zanim do tego dojdzie, bo nie oszukujmy się, o tym blogu wiemy Ty, ja i garstka innych osób, które wgóglały „powiększanie członka”, które tym  sprytnym sposobem umieściłem na stronie, będę, oprócz prowokowania dyskusji, starał się podpinać pod inne tego typu inicjatywy, poprzez przeglądanie Internetu i dawanie cynku. Więc jeśli wiesz o jakimś wydarzeniu korespondującym z działalnością KRuLa PiKa, mój blog może być dobrym miejscem, by „podać dalej”.

Tematy poruszane w blogu będą nawiązywały do tego „o czym się mówi”, czyli będą to komentarze do różnych wydarzeń z kraju i ze świata, zarówno o charakterze politycznym, jak i obyczajowym, a także ogólne zagadnienia, które warto trącić. Również będzie miejsce miała dyskusja z komentatorami niniejszego bloga (oraz wszelkiej innej mojej twórczości, jak youtube, na kanale StaszekZHalinowa), do której zapraszam oraz wspomniany już kolportaż donosów o wszelkich wydarzeniach, mogących zainteresować czytelników.
Do komentatorów mam kilka próśb. Po pierwsze o język. Odwiedzając fora internetowe spotykam się często z obelżywymi wpisami, wymianą zdań na poziomie rynsztoka i niesprawdzonymi donosami na temat matek innych uczestników forum. Tu tego nie będę tolerował. Uważam, że jeśli ktoś nie potrafi swoich myśli ubrać w rozsądne słowa, to znaczy, że najwyraźniej myśli te same w sobie nie są zbyt rozsądne i nie warto zaśmiecać nimi Internetu, niezależnie czy będą to zwolennicy moich opinii wygłaszanych w blogu, czy też, zawsze mile widziani, przeciwnicy. Wpisy takie będę usuwał nawet jeśli będą posiadały jakąś wartość merytoryczną.

Po drugie – to mój pierwszy blog, więc na początku mogę mieć problemy z formatowaniem wpisów, czy tworzeniem linków – wybaczcie, nie mam doświadczenia. Jeśli coś nie działa, lub źle wygląda, dajcie mi o tym znać, albo, jeszcze lepiej, podsuńcie rozwiązanie. Jestem otwarty na sugestie i chętny do nauki. 

Zapraszam do lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz