wtorek, 22 marca 2011

Uwaga na fałszywki!

Dziś krótko i na inny temat.

Przeglądając ostatnio Internet zdarzyło mi się natrafić na wypowiedź podpisaną pseudonimem ~KRuL PiK. Wpis pod podanym linkiem nie ma ze mną, ani z Krajowym Ruchem Liberałów, Patriotów i Konserwatystów nic wspólnego.

Nie wiem, czy jest to zwykły zbieg okoliczności, czy raczej ktoś celowo używa nazwy przeze mnie wymyślonej. Jednak biorąc pod uwagę "u" otwarte i identyczne użycie klawisza Shift, jestem raczej skłonny przyjąć tę drugą ewentualność za prawdziwą i tak ją właśnie odbieram. Tak czy siak, apeluję o ostrożność w kojarzeniu tak podpisanych wypowiedzi z niniejszym blogiem. Ja sam nigdy nie używam tej nazwy jako podpis.

Całkowicie odcinam się od podanej wypowiedzi. Od jej treści oraz gimnazjalnego stylu. A panią Elektrodę pragnę zapewnić, że nie utożsamiam się z opinią autora tego tekstu na jej temat.

Nie pierwszy raz zdarza się tak, że ktoś próbuje stworzyć coś oryginalnego, buduje sobie renomę, a jakieś byle co już patrzy, jak się jego kosztem wylansować. Nie jest to eleganckie, ale przyszło nam żyć w niezbyt eleganckich czasach.

Blog prowadzę bezinteresownie i nie mam zamiaru wydawać pieniędzy na zarejestrowanie ani skrótu, ani Ruchu, więc podobne sytuacje mogą mieć miejsce w przyszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz